Millennials vragen om service en kwaliteit

Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) zijn opgegroeid met internet. Zij weten niet beter dan dat alles digitaal verloopt. Millennials drukken een steeds grotere stempel op bedrijven. Een schone taak voor bedrijven om tegemoet te komen aan hun wensen.

Een doelgroep met specifieke wensen

Millennials vormen nu al een groot gedeelte van zowel de arbeidsmarkt als de doelgroep van veel bedrijven. Commscope voorspelt dat zij in 2025 maar liefst drie kwart van de wereldwijde beroepsbevolking uitmaken. Millennials zijn een aanwinst voor bedrijven die de overstap naar digitalisering willen maken of al een voornamelijk digitale dienstverlening hebben.

Wat betreft beschikbaarheid van snel internet en digitale applicaties zijn millennials wel verwend. Zij kennen geen ander tijdperk dan het digitale tijdperk. Informatie, data, applicaties: alles moet 24/7 beschikbaar zijn, waar ze ook zijn. Ze zijn de aanjagers van digitalisering en gebruiken overal hun mobiele device. Dus ook op het werk. De Bring Your Own Device (BYOD)-trend is vooral door hen in gang gezet. Privé ervaren zij dat mobiele devices en apps hun leven makkelijker maken. Ditzelfde gemak willen ze op de werkvloer ervaren.

Kwaliteit en service bovenal

Commscope voerde onderzoek uit onder 4.000 millennials. Kijken we naar de levensstijl en het uitgavenpatroon van millennials, dan kunnen we zeggen dat ze veeleisend zijn. Zij willen overal toegang hebben tot snel mobiel internet. 77 procent van hen geeft aan dat zij altijd en overal de mogelijkheid moeten hebben om video te streamen. Iets waar een 4G-abonnement en geschikte mobiele hardware toch echt voor nodig zijn. Wel zijn ze bereid hier gemiddeld 5 procent van hun jaarsalaris aan te spenderen. Kwaliteit en service wegen zwaarder dan de prijs, zeggen ze.

Yes. Eindelijk. Service en kwaliteit.

Bedrijven kunnen dus de vruchten plukken van deze digitale doelgroep. Door te voorzien in slimme oplossingen is het mogelijk om flexibel te werken én beter bereikbaar te zijn. Ben je op zoek naar een mobiele dienstverlening waar je op kunt bouwen? En die de service en kwaliteit biedt waar niet alleen millennials, maar de hele organisatie van profiteert? Dan ben je bij Yes Telecom aan het juiste adres. Jij mag van ons de kwaliteit en service verwachten die je zelf aan jouw klanten biedt.