Introductie van Yes InTouch voor Mobiel KantoorYes InTouch

De complete telefooncentrale in de cloud!

Yes Telecom heeft het voor elkaar gekregen vaste- én mobiele telefonie 100% te integreren op een platform dat voldoet aan de hoge eisen van het MKB. Yes Mobiel Kantoor brengt de intelligentie en functionaliteit van vaste telefonie centrales naar het mobiele netwerk. Het enige wat nodig is, is een pc en een mobiele telefoon.

Doordat het vaste abonnement, de centrale en toestellen overbodig worden, bespaart u aanzienlijk op de kosten. Dezelfde intelligentie die u gewend bent van uw vaste telefonie omgeving wordt toegevoegd aan de mobiele telefonie omgeving (belgroepen, voicemail2email, verkort kiezen, doorverbinden) Met Yes Mobiel Kantoor en Yes InTouch communiceert u altijd en overal met dezelfde professionele uitstraling. Dit biedt ongekende kansen voor uw organisatie!

Yes intouch Yes Telecom

Introductie Yes InTouch

Efficiënter communiceren en samenwerken

Yes Telecom voegt met Yes InTouch een belangrijk onderdeel aan Yes Mobiel Kantoor toe.  Yes InTouch is efficiënt communiceren op de manier die het beste uitkomt: bellen, chat, video, of zelfs met meerdere personen tegelijk via een groepschat of groepsgesprek. Daarbij is op elk moment de beschikbaarheid van collega’s inzichtelijk.

Yes InTouch is óók eenvoudig samenwerken door het delen van uw scherm, delen van bestanden en integratie met Outlook contacten en agenda. Yes InTouch is volledig geïntegreerd met de telefooncentrale in de cloud. U bent niet meer afhankelijk van glasvezel verbindingen en/of dure hardware. Daarnaast is het platform schaalbaar, of uw organisatie nu groeit of krimpt, de oplossing groeit en krimpt mee.

De voordelen van Yes InTouch

  • Met één applicatie Yes InTouch de samenwerking in de organisatie drastisch verbeteren (en dus besparen);
  • Kwalitatief hoog product (security, redundancy, future-proof);
  • Middels handige opties kan men een stuk efficiënter communiceren;
  • Onderzoek wijst uit dat met Yes InTouch (en vergelijkbare applicaties) gemiddeld veertig minuten per dag bespaard kan worden door gebruik van presence informatie en chat;
  • 80% van de gebruikers ervaart minder e-mail en frustratie door gebruik van Yes InTouch;
  • Chat, video bellen, desktop delen en beschikbaarheidsinformatie per medewerker inzien;
  • Geen investering in dure hardware en geen afhankelijkheid van een vaste lijn;
    Aantrekkelijk tarief voor bellen vast & mobiel;
  • Eén provider en dus ook één factuur;
  • En alle voordelen die Yes Mobiel Kantoor ook biedt (zie Yes Mobiel Kantoor voordelen).