Vijf manieren waarop hosted telefonie je bereikbaarheid verbetert

Vijf manieren waarop hosted telefonie je bereikbaarheid verbetert

Steeds meer organisaties stappen over naar hosted telefonie. Logisch, want deze flexibele techniek sluit perfect aan bij de huidige wensen en eisen van je klanten. Zo maakt hosted telefonie je veel bereikbaarder dan ISDN. Hoe dat precies zit? Dat lichten we graag uit aan de hand van vijf voorbeelden.

Pictogram cijfer 1

Bereikbaarder dankzij de cloud
Het grote verschil met ISDN is dat hosted telefonie gebruikmaakt van de cloud. Dat betekent dat alle spraak via internet loopt en je een app benut die toegang biedt tot je telefooncentrale. Die app kun je ook gebruiken op je smartphone, en zelfs je laptop. Je bent dus niet langer afhankelijk van een vaste locatie en hoeft zo nooit meer een belletje te missen.

Pictogram cijfer 1

Eenvoudig instellen van doorschakelingen
Je wilt er natuurlijk voor zorgen dat klanten direct door de juiste persoon of afdeling worden geholpen. Hosted telefonie maakt dit makkelijker dan ooit. Je stelt namelijk heel eenvoudig zelf alle doorverbindingen in. Ook het aanmaken van huntgroepen is bijzonder makkelijk. Klanten kunnen zo veel sneller worden geholpen. Goed voor je bereikbaarheid en je klantcontact.

Pictogram cijfer 1

Gestroomlijnde communicatie dankzij slimme functionaliteiten
Hosted telefonie biedt standaard veel functionaliteiten die bij ISDN niet, moeilijk of alleen tegen meerprijs beschikbaar zijn. Een voorbeeld is voice-to-email. Deze functionaliteit stuurt voicemails direct door naar je mailbox. Vanuit diezelfde mailbox bel je de beller met een klik terug. Ook presence information is een interessante functie. Hiermee kun je je mate van bereikbaarheid aangeven, waardoor onnodige contactmomenten worden voorkomen. Zo breng je nog eens extra efficiëntie aan in je bereikbaarheid, zowel intern als voor je klant.

Pictogram cijfer 1

Eén nummer voor vast en mobiel
Hosted telefonie stelt je in staat je mobiele telefoon te integreren met je telefooncentrale. Daardoor ben je bereikbaar op één nummer voor je vaste en mobiele telefoon. Je klanten hoeven maar één nummer te onthouden en jij bent tegelijkertijd altijd bereikbaar. Handig, toch?

Pictogram cijfer 1

Een maatwerkoplossing die met je meebeweegt
Met hosted telefonie heb je volledige controle over je telefooncentrale. Dat geldt ook voor het aantal aansluitingen. Groeit je organisatie en je klantenbestand, dan voeg je eenvoudig nieuwe aansluitingen toe. Bij krimp zijn overbodige aansluitingen snel uitgeschakeld. Daardoor sluit je oplossing altijd aan bij je behoefte én optimaliseer je je bereikbaarheid.

Pictogram cijfer 1

Yes Telecom houdt je bereikbaar
Met Yes Mobiel Kantoor beschik je over een veelzijdige en toekomstbestendige hosted telefonieoplossing. Zo behoud je ook na de uitfasering van ISDN de vrijheid om te ondernemen. Ben je benieuwd naar de voordelen van Yes Mobiel Kantoor voor jouw organisatie? Neem dan contact op met een van onze Business Partners voor persoonlijk advies op maat.

Ook uw bereikbaarheid verbeteren?

Icoon in de cloud

Yes Mobiel kantoor

Vergroot uw bereikbaar met uw telefooncentrale in de cloud, dat is Yes Mobiel Kantoor.

Bekijk de animatievideo

Bekijk onze animatie en ontdek de functionaliteiten en voordelen van Yes Mobiel Kantoor. 

Icoon informatie

Productinformatie

Bekijk productinformatie, prijzen en brochures.

ISDN Stopt!
Blijf ook na 1 september bereikbaar voor uw klanten

Relevante artikelen

Bent u al klaar voor de overstap naar Hosted Telefonie?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

Al klant?

Laat uw telefoonnummer achter en wij informeren direct uw Business Partner.