Van Hoppe Telecom combineert bewezen kennis met Brabantse gemoedelijkheid

Van Hoppe Telecom combineert bewezen kennis met Brabantse gemoedelijkheid

Al meer dan tien jaar voorziet van Hoppe Telecom uit Hilvarenbeek zakelijke klanten van Yes Telecom-oplossingen. Kennis van zaken, transparantie en echte Brabantse gezelligheid vormen de uitgangspunten van de dienstverlening. Die inzet is niet onopgemerkt gebleven; onlangs gingen Ivonne van Hoppe en haar collega’s naar huis met de Yes Telecom Loyalty Award. Ivonne van Hoppe vertelt meer over de intensieve samenwerking en hoe de klant hiervan profiteert. 

Op maat dienst verlening
“Al sinds 1989 zijn wij actief op het gebied van zakelijke telecomoplossingen. Vanaf dag één ligt de nadruk van onze dienstverlening op het persoonlijke contact. Dat is niet alleen erg belangrijk in deze regio; wij vinden het niet meer dan logisch dat onze klanten moeten kunnen vertrouwen op een partner die de organisatie en de mensen kent. Zodoende kunnen wij al onze klanten op maat bedienen. Zoveel klanten, zoveel wensen.”

Persoonlijk contact
De keuze voor Yes Telecom is een logische. “Yes Telecom hecht hetzelfde belang aan het persoonlijk contact”, zegt Ivonne. “Vanaf de eerste dag klikt het enorm tussen ons. Net als bij ons staat flexibiliteit en maatwerk centraal. De lijntjes zijn kort met Yes Telecom, waardoor we ook in het geval van escalaties onze klanten goed kunnen helpen. Klanten waarderen dat enorm. Mede daarom stappen zij vrijwel nooit over naar een andere provider.”

van hoppe telecom yes

Snel inspelen op verzoeken
De samenwerking wordt geïllustreerd met een anekdote over het contact met Yes Telecom-accountmanager Mike Meuwese. Ivonne: “Toen onze vorige Yes Telecom-accountmanager wegging stelden we als voorwaarde dat we iemand met dezelfde drive en hetzelfde karakter terug zouden krijgen. Je kan wel zeggen dat dat aardig is gelukt. Mike komt regelmatig langs. En als we hem nodig hebben staat hij meteen voor ons klaar. Ook op de late zondagavond, hebben we gemerkt. Daardoor zijn wij in staat zeer snel in te spelen op klantverzoeken.”

Kennisniveau Yes Solutions
Voor de toekomst ziet Ivonne een belangrijke rol weggelegd voor Mobile Device Management. “Mobiele beveiliging wordt steeds belangrijker. Dat vereist wel de nodige kennis. Dat is zo fijn aan een provider als Yes Telecom. Ze helpen ons daarbij. Samen organiseren we activiteiten die het kennisniveau van onszelf en onze klanten verhogen. Voorbeelden zijn trainingen en de klantdag die we onlangs hebben georganiseerd. Niet in een saaie zaal, maar gezellig in een lokale bar met een lekker glaasje en bitterballen achteraf. Zeer geslaagd, aldus onze klanten. Ach, we blijven tenslotte Brabanders”, sluit Ivonne lachend af.