Analyse en flexibele maatwerkoplossingen zorgen voor onderscheidende vermogen Defero

Analyse en flexibele maatwerkoplossingen zorgen voor onderscheidende vermogen Defero

Logo Defero communication solutions

Met bijna dertig jaar ervaring mag Defero Communicatie uit Nieuwegein zich met recht een specialist op het gebied van telecom noemen. Het uitgangspunt van de dienstverlening is om continu het beste aanbod te bieden voor de klant. Het belgedrag is bij iedere klant uniek en bij iedere klant is voordeel te behalen. Om dit voordeel te kunnen bepalen wordt er gebruikgemaakt van uitgebreide analyses. Directeur Neil Mosedale vertelt meer over de keuze voor Yes Telecom als ideale partner voor deze manier van werken.

Focus op maatwerk
Neil en zijn team leveren diverse diensten op het gebied van zowel vaste als mobiele telefonie. “Op het gebied van mobiele oplossingen is Yes Telecom een belangrijke partner voor ons”, licht Neil toe. “Dat is niet zonder reden; Yes Telecom maakt gebruik van het KPN-netwerk, dat tot de beste netwerken van Nederland behoort. Maar wat de samenwerking met Yes Telecom écht bijzonder maakt is de focus op maatwerk. Zo kunnen ze bijvoorbeeld de duur van de abonnementen aanpassen, zodat de contracten op hetzelfde moment aflopen. Hiermee onderscheiden ze zich in hoge mate van andere providers.”

 

Wisselwerking biedt klantvoordeel
“Aan de hand van onze analyses en de diensten van Yes Telecom wordt een aanbod op maat ontwikkeld. Zodoende profiteert de klant van een oplossing die volledig is toegespitst op zijn situatie. Ook gedurende de contractperiode houden we het belgedrag nauwlettend in de gaten. Wij zijn dan ook een grote fan van de kostentool E-view. Hiermee is het heel eenvoudig om de kosten en het belgedrag te volgen en aan de hand hiervan de abonnementen zo nodig aan te passen. Het is zelfs mogelijk om gedurende de maand de bundel of modules met terugwerkende kracht aan te passen om zodoende hoge kosten achteraf te voorkomen. De klant weet hierdoor zeker dat hij nooit te veel betaalt.”

Samenwerking op basis van vertrouwen
Vertrouwen is een groot goed in iedere zakelijke samenwerking, vindt Neil. “Een goede relatie is gebouwd op wederzijds respect. Wij werken zo’n tien jaar samen met Yes Telecom. Vanaf het begin hebben zij ons al ondersteund met zaken zoals service richting de klant en facturatie. We werken intensief samen om de klant de beste deal te kunnen bieden, zonder dat persoonlijk gewin een rol speelt. Onze persoonlijke Yes-accountmanager is volledig op de hoogte van onze klanten, en denkt actief met ons mee. Iedere vraag vanuit onze kant wordt direct opgepakt en afgehandeld. Het stelt ons in staat klanten snel en volledig te helpen bij hun telecomvraagstukken. Dat is echt top.”

 

Mobile Device Management steeds belangrijker
Neil en zijn team blijven het portfolio van Yes Telecom ondertussen scherp in de gaten houden. “Mobiel beheer en mobiele beveiliging worden steeds belangrijker. Met Yes Device Management kunnen we klanten helpen met veilig mobiel werken. Dat is ook nog een belangrijk voordeel van Yes Telecom. Ze volgen de markttrends goed en maken diensten en producten voor het mkb laagdrempelig. Dit biedt ons weer extra mogelijkheden om onze klanten te helpen”, sluit Neil af.

Neil Mosedale Defero CS

Zo werkt het

Zonder Mobile Device Management

Bij verlies of diefstal van devices ligt uw gevoelige bedrijfsinformatie op straat, en moet u dit volgens de Nederlandse wetgeving direct melden.

Met Mobile Device Management

Voldoet uw onderneming aan de meldplicht datalekken én kunt u bij verlies of diefstal devices op afstand vergrendelen of wissen.

Speel video af

Bekijk hier onze animatievideo over Mobile Device Management.

Geïnteresseerd in Mobile Device Management?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Al klant?

Laat uw telefoonnummer achter en wij informeren direct uw Business Partner.