All Connect Solutions en Yes Telecom werken vanuit de belevingswereld van de klant

All Connect Solutions en Yes Telecom werken vanuit de belevingswereld van de klant

ACS logo

Het in Rotterdam gevestigde All Connect Solutions en Yes Telecom werken al geruime tijd samen om zakelijke klanten te voorzien van de beste telecomoplossingen. Deze samenwerking is onder meer succesvol doordat beide organisaties hetzelfde uitgangspunt hanteren: de klant staat op nummer één. Managing Director van All Connect Solutions Paul Spillekom vertelt hoe de samenwerking met Yes Telecom leidt tot voordeel voor de klant.

Dienstverlening vanuit klantperspectief
“Wij zijn ooit begonnen met het aanbieden van zakelijke verzekeringen”, begint Paul. “Zo zijn we ook in de telecommarkt terechtgekomen. Vervolgens hebben we dit geleidelijk uitgebreid met telecomoplossingen, ook weer voor het zakelijke segment. Dat doen we vanuit dezelfde gedachte als bij onze verzekeringen; door ons heel goed in te leven in de klant begrijpen we zijn vraagstukken en kunnen we daar maatwerkoplossingen aan verbinden. Dat sluit volledig aan bij de werkwijze van Yes Telecom. Zij hebben daardoor ook bewezen een ideale partner te zijn.”

 

“Persoonlijk contact, transparantie en degelijkheid staan centraal in onze dienstverlening.”

 

Bouwen aan vertrouwen
Een gedeelde waarde van beide organisaties is de focus op de klant. “Veel providers beschouwen de klant als koning, maar zichzelf als keizer”, vertelt Paul. “Bij ons is dat precies andersom. Wij hechten veel waarde aan het bouwen van langetermijnrelaties. Net als Yes Telecom werken we met korte lijnen; wat je vandaag kunt doen moet je niet tot morgen laten wachten. Daarom kan de klant ook 24/7 bij ons terecht voor zijn vraagstukken. Persoonlijk contact, transparantie en degelijkheid staan centraal in onze dienstverlening. Dat betekent ook dat we weleens ‘nee’ verkopen. Bijvoorbeeld als de klant vraagt om een oplossing die nog niet voldoende ontwikkeld is. Alle feedback vanuit onze klanten beschouwen we als gratis advies. Op die manier blijven we continu werken aan een nóg betere dienstverlening. De klant plukt daar de vruchten van.”

“ACS werkt net als Yes Telecom met korte lijnen; wat je vandaag kunt doen moet je niet tot morgen laten wachten.”

 

Samen werken aan klantoplossingen
Paul merkt dat het enthousiasme onder klanten voor Yes-oplossingen groot is. “Wij bieden onze klanten het volledige Yes-portfolio, zoals Yes Mobiel Kantoor, inclusief Yes InTouch of Yes Device Management. De integratie van vast en mobiel is bij Yes Telecom helemaal op orde, en dat zie je terug in het gebruiksgemak en de veelzijdigheid van hun oplossingen. De achterliggende techniek is ontwikkeld vanuit de gebruikerservaring. Yes Telecom levert daarbij nog eens extra toegevoegde waarde door oplossingsgericht mee te denken en snel handelen. Door samen op te treden komen we met één sluitende oplossing die de klant ondersteunt in zijn doelstellingen.”

Verwachtingen voor de toekomst
De ontwikkelingen in de telecommarkt volgen elkaar snel op, ziet Paul: “Vijf jaar geleden spraken we vooral over mobiel bellen. Nu zijn het onderwerpen als het Internet of Things en Mobile Device Management die steeds hoger op de bedrijfsagenda staan. Door het verdwijnen van ISDN in 2019 zal hosted telefonie een flinke groeispurt laten zien. Telefonie raakt daarnaast steeds verder geïntegreerd. Denk aan vast-mobielintegratie en integratie met crm-pakketten. Wij blijven daarom actief de vinger aan de pols houden om de klant ook in de toekomst te kunnen voorzien van passende oplossingen voor zijn vraagstukken”, sluit Paul af.

Paul Spillekom All Connect Solutions

Zo werkt het

Zonder Hosted Telefonie

Het gebruik van vaste toestellen, een vaste telefooncentrale én mobiele telefoons betekent dat u dubbele kosten heeft voor vaste en mobiele telefonie.

Met Hosted Telefonie

U heeft geen dubbele kosten meer en heeft alle functionaliteiten van uw vaste telefoon op uw mobiel.

Speel video af

Bekijk hier onze animatievideo over Hosted Telefonie.

Geïnteresseerd in Hosted Telefonie?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Al klant?

Laat uw telefoonnummer achter en wij informeren direct uw Business Partner.