Onze klantenservice maakt dagelijks het verschil


Onze klantenservice maakt dagelijks het verschil

Dienstverlening op maat voor onze klanten en partners vormt het kloppend hart van Yes Telecom. Iedere dag opnieuw zetten we ons in om onze klanten van de beste dienstverlening te voorzien. Dat doen we niet alleen via een breed productportfolio. Minstens zo belangrijk is de proactieve ondersteuning voor alle klantvragen. Onze klantenservice vormt hierin de spil. Medewerkster Jeanet Kamp-Bijsterbosch vertelt hoe flexibele en persoonlijke dienstverlening leidt tot de ontzorging van onze klanten.

Klanttevredenheid als fundament
Jeanet werkt al sinds de begintijd bij Yes Telecom en heeft de ontwikkeling van de organisatie dan ook van dichtbij meegemaakt. “Ons productportfolio en onze dienstverlening zijn door de jaren heen flink uitgebreid”, vertelt Jeanet. “Wat onveranderd is gebleven is de persoonlijke klantbenadering. Bij ons krijgt de klant de aandacht die hij verdient. Door écht betrokken te zijn kunnen we oplossingen op maat bieden. Zo behaalt de klant zoveel mogelijk voordeel uit zijn telecomoplossing.”

Investeren in bereikbaarheid
Optimaal bereikbaar zijn voor de klant en zijn vragen is het uitgangspunt van de klantenservice. “We bieden ondersteuning via telefoon, chat, e-mail en face to face bij ons of bij de klant op locatie”, licht Jeanet toe. “We investeren bewust veel in de ondersteuning van onze klanten, zodat zij altijd snel geholpen kunnen worden. Hierdoor wordt de klant niet van het kastje naar de muur gestuurd en is hij ervan verzekerd dat zijn vraagstukken snel en effectief worden opgelost.”

Jeanet Kamp Bijsterbosch yes Telecom klantenservice

Klantgerichte samenwerking met partners
Jeanet vervolgt: “Onze korte lijnen met partners dragen sterk bij aan onze dienstverlening. Via deze samenwerkingen kunnen we de klant de beste totaaloplossingen bieden, en kunnen vraagstukken snel worden opgelost. Dat draagt merkbaar bij aan de klantbeleving. Zo had één van onze klanten eens te maken met hoogverbruik. Dat leidde tot onredelijk hoge kosten, vonden wij. We hebben toen alles op alles gezet om de volledige extra kosten te declareren, en dat lukte. De klant had daar op voorhand al niet op gerekend. Een aantal dagen later ontving ik als bedankje een heel groot boeket bloemen van hem.”

Nét even een stapje verder
De dienstverlening gaat echter verder dan alleen het achteraf oplossen van vraagstukken: “We gaan tot het uiterste om de klant te helpen, en juist daarmee maken we het verschil”, vertelt Jeanet. “We houden bijvoorbeeld proactief toezicht op het verbruik van de klant. We informeren klanten wanneer het belgedrag afwijkt. Lopende abonnementen kunnen in overleg worden aangepast, bijvoorbeeld wanneer er extra data wordt verbruikt. Het extra verbruik kan worden opgenomen in een ruimer abonnement, waardoor de extra kosten beperkt blijven. Zo komt de klant achteraf niet voor vervelende verrassingen te staan en houdt hij controle over de kosten. De klant heeft daar dus zelf geen enkel omkijken naar en beschikt altijd over een oplossing die bij hem past.”

Geïnteresseerd in de beste service?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Al klant?

Laat uw telefoonnummer achter als u vertrouwd bent met onze service en uw abonnement wilt uitbreiden.