Mobiel kapot? Niks aan de hand met een leentoestel

De zomer is officieel begonnen. Vakanties worden geboekt, de terrassen lopen vol en op een zomerse avond kun je nog lekker laat BBQ’en. In de weekenden wordt het voetbalveld verruild voor een festivalterrein waar je een fantastische tijd beleeft. En natuurlijk volop appt, belt en foto’s maakt die je via social media deelt. De smartphone is meer dan ooit onderdeel van je dagelijks leven.

Een dag niet geappt is een dag niet geleefd

Natuurlijk gebruik je je smartphone en chatdiensten ook zakelijk actief. Het contact via chat is heel laagdrempelig en je krijgt vaak snel een reactie. Iedereen is tegenwoordig zo gewend geraakt aan de smartphone. En het leuke is dat de ontwikkelingen nooit stilstaan, waardoor de smartphone alleen nog maar meer ingezet zal worden. Hoe hebben we ooit zonder gekund?

Pats-boem

En toch ken je vast dat ene moment waarop het even tegenzit. Je bent druk in de weer, let even niet goed op en floep… je geliefde smartphone glipt zo uit je handen. Je ziet ’m langzaam door de lucht zweven tot hij de grond raakt. Je schrikt, haalt diep adem en pakt ’m weer op. Even heb je nog de hoop dat het toestel dit wel kan overleven. Helaas… je scherm is aan gruzelementen. Ow nee!

Binnen vier uur vervangend leentoestel

Hij doet niks meer. Je kunt niet eens meer bellen of appen. Na de eerste schok overwonnen te hebben, herinner je je ineens dat je Yes Vervang Service hebt afgesloten. Eindelijk opluchting. Je weet dan ook dat je binnen vier uur nog een vervangend leentoestel krijgt. Je neemt contact op met Yes Telecom en maakt voor later die dag een afspraak. In de tussentijd ga je enthousiast aan het werk. Later die dag staat onze servicemedewerker bij je op de stoep om je toestel om te ruilen. Niks aan de hand meer dus. Eind goed, al goed.

Yes. Eindelijk. Opgelucht aan het werk

Onze dienstverlening is volledig op de zakelijke gebruiker ingericht. Wij willen dat jij onbezorgd je werk kunt doen. Naast oplossingen voor mobiele en vaste telefonie hebben we een aantrekkelijk portfolio aan ondersteunende diensten, zoals de Toestel Vervang Service. Onze diensten worden op maat aangeboden door een van onze 400 Business Partners. En heb je vragen? Dan kun je ons gewoon bellen. Wij staan je graag persoonlijk te woord.