Unieke abonnementsvorm speelt in op dynamische vraag

Unieke abonnementsvorm
speelt in op dynamische vraag

Logo Eigen kracht centrale

De medewerkers van Stichting Eigen Kracht Centrale zetten zich iedere dag in om mensen te stimuleren hun eigen plan te maken ter verbetering van hun leefsituatie. Het doel is om individuen of groepen samen met familie en vrienden oplossingen te laten zoeken voor problemen waar ze niet zelf uit kunnen komen. Niet omdat de overheid dat voorschrijft, maar om mensen zelf de regie over hun leven te laten behouden. Samenwerking is hierbij het toverwoord, ‘samenredzaamheid’ de gedachte.

Unieke flexibele oplossing die past bij de organisatie
Een onderdeel van de dienstverlening is het organiseren van conferenties, trainingen en workshops. Deze periodieke projecten hebben een looptijd van een of twee maanden. Hierbij wordt gebruikgemaakt van coördinatoren die een paar keer per jaar tijdelijk betrokken zijn Stichting Eigen Kracht Centrale voorziet deze coördinatoren van een mobiele telefoon. Na afronding van een project is er niet altijd direct een nieuw project voorhanden. Deze flexibiliteit en dynamiek zorgen dan ook voor een uitdaging bij operators. De maatwerkoplossingen van Yes Telecom, op advies van René Kortman van Business Budget Advies, member van XBA/Retail Synergie, bieden uitkomst.

Marjan Tuinbeek, binnen de stichting verantwoordelijk voor dat deze medewerkers beschikken over de juiste middelen om hun werk te doen, , licht dit toe: “Vanwege het seizoensmatige karakter van de projecten zijn er grote schommelingen in het gebruik van de telefonie. Traditionele abonnementen werken daarom niet voor ons. Yes Telecom ontwikkelde een oplossing die tot dat moment door geen enkele provider werd aangeboden.”

Unieke oplossing als toegevoegde waarde
In samenspraak met Yes Telecom en René Kortman is er een flexibele oplossing ontwikkeld die perfect paste bij de behoefte van de stichting. Alle medewerkers kregen de beschikking over een passend abonnement die direct aansluit en  zeer geschikt is voor seizoensmatig karakter van het werk; de bundels kunnen eenvoudig worden overgedragen aan nieuwe medewerkers. Bovendien zijn de belbundels te delen met de collega’s.
“Door de 600 abonnementen te bundelen ontstaat er een overkoepelend tegoed waar alle medewerkers uit kunnen putten”, vertelt Marjan hierover. “Daarnaast hebben we met E-View altijd inzicht in het belgedrag per gebruiker en de kosten. Hierdoor kunnen we flexibeler en kostenefficiënter communiceren.”


Samenwerken met een glimlach

De relatie met Yes Telecom wordt omschreven als een ‘samenwerking met een glimlach’. “Yes Telecom en Stichting Eigen-Kracht Centrale hechten beide veel waarde aan persoonlijk contact”, licht Marjan toe. “We beschikken over een vaste contactpersoon bij Yes Telecom en daarbij is René op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze organisatie. Zo zijn we verzekerd van snelle reacties op al onze vragen. De maatwerkabonnementen zorgen dat onze organisatie is voorzien van een toekomstbestendige oplossing met optimale bereikbaarheid voor onze coördinatoren tegen lage kosten. Het was heel fijn om te zien dat Yes Telecom zo kon inspelen op onze specifieke behoefte.”

Wilt u weten wat Yes Telecom voor uw onderneming kan betekenen?

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op!