Van Hoppe Telecom en Yes Telecom ontzorgen de klant met persoonlijke dienstverlening

Van Hoppe Telecom en Yes Telecom ontzorgen de klant met persoonlijke dienstverlening

reyrink yes telecom

Al sinds eind jaren negentig ondersteunt Van Hoppe Telecom het in Esbeek gevestigde Reyrink Aannemersbedrijf op het gebied van zakelijke telefonie. Vertrouwen vormt de voedingsbodem van de warme samenwerking tussen beide familiebedrijven. Maatwerk en persoonlijke dienstverlening zijn hierin belangrijke factoren. Van Hoppe Telecom geeft hier invulling aan met de abonnementen van Yes Telecom.

Samenwerking op basis van vertrouwen
In de afgelopen twintig jaar hebben Van Hoppe Telecom en Reyrink een hechte samenwerking met elkaar opgebouwd. “Iedereen kent elkaar”, vertelt Arnika, secretaresse binnen Reyrink en verantwoordelijk voor alle telecom binnen de organisatie. “Daardoor lijken we soms één grote familie. Dat schept een sterke vertrouwensband en zorgt voor een heel prettige samenwerking. De betrokkenheid van Hoppe Telecom en de oplossingen van Yes Telecom zorgen ervoor dat onze zakelijke telecom gewoon goed is ingeregeld. We hebben er zelf nauwelijks omkijken naar.”

 

“Vertrouwen en persoonlijke aandacht zijn een groot goed in iedere zakelijke relatie.”

 

Het belang van een betrokken partner
De ‘jij-benadering’ vormt de rode draad in de dienstverlening van Van Hoppe Telecom: “Vertrouwen en persoonlijke aandacht zijn een groot goed in iedere zakelijke relatie”, vertelt eigenaresse Ivonne van Hoppe. “In de samenwerking tussen familiebedrijven, zoals in ons geval, is het vaak zelfs een bepalende factor. Hoe groter je betrokkenheid, hoe meer inzicht je krijgt in de vraagstukken van de klant. En als er een keer iets opgelost moet worden, dan moet je ook op elkaar kunnen bouwen.”

 

Meebewegen met zakelijke behoefte
“Diezelfde kernwaarden zoeken we ook bij onze leveranciers”, vertelt Ivonne. “Met Yes Telecom beschikken we over een deskundige partner die persoonlijk contact net zo belangrijk vindt als wij. Bovendien beweegt Yes Telecom mee met de behoefte van de zakelijke markt. De medewerkers van Reyrink werken vrijwel allemaal op locatie. Door de jaren heen zijn de mobiele abonnementen specifiek ontwikkeld voor Reyrink, zodat ze perfect aansluiten bij het gebruik. Dat vind je bij geen enkele andere provider.”

 

“Met Yes Telecom beschikken we over een deskundige partner die persoonlijk contact net zo belangrijk vindt als wij.”

 

Proactief monitoren van verbruik
“Door de jaren hebben we diverse abonnementen inclusief bundels en groepsbundels ingezet”, licht Ivonne toe. “Hiermee werd zowel binnen als buiten de EU flink bespaard. We monitoren nog steeds continu het verbruik van de medewerkers. Via de beheeroplossing E-view van Yes Telecom houden we zicht op het totale verbruik. Bij hoogverbruik voegen we met terugwerkende kracht voordelige belbundels toe. Zo zorgen we ervoor dat Reyrink nooit voor onverwacht hoge kosten komt te staan.”

Doorlopend betrokken
Een goede leverancier kent je organisatie en denkt met je mee. Die gedachte wordt gedeeld door Yes Telecom, ziet Ivonne: “Zij begrijpen dat iedere klant zijn eigen vraagstukken heeft, en dat die het beste kunnen worden ingevuld met maatwerk en korte lijnen. Ook ná oplevering blijven ze met de klant meedenken. Het is dan ook geen wonder dat we al vanaf het eerste uur met Yes Telecom samenwerken.”

Wilt u als bedrijf ook ontzorgt worden met persoonlijke aandacht en dienstverlening?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.