Maatwerk telefonie met een persoonlijke touch

Maatwerk telefonie
met een persoonlijke touch

luijk_header

Al sinds 1998 levert Telecombinatie Luijk in Lisse persoonlijk en onafhankelijk telecomadvies. Persoonlijk, onafhankelijk advies en gedegen kennis van de markt hebben van het bedrijf een regionaal begrip gemaakt. Ook de zakelijke gebruiker kan bij Telecombinatie Luijk terecht. Onder andere voor oplossingen van Yes Telecom. Zoals Yes Mobiel Kantoor, waarmee gebruikers profiteren van de voordelen van telefonie in de cloud. Eigenaar Bas Luijk vertelt over de samenwerking met Yes Telecom en hoe Yes Mobiel Kantoor klanten helpt om hun communicatie efficiënter te maken.

 

Intensieve samenwerking als basis voor succes
“De werkwijze van Yes Telecom sluit perfect aan bij de onze. Net als wij houden zij van een persoonlijke benadering en korte lijnen. Er is veel onderling contact, waardoor we snel kunnen schakelen. Het portfolio van Yes Telecom is ideaal voor de mkb-markt. We kunnen verschillende diensten combineren en zo tot een maatwerkoplossing komen. Hierdoor profiteert de klant van het beste aanbod in de markt.”

“De gedetailleerde maatwerkoplossingen en korte lijnen tussen ons en Yes Telecom garanderen dat wij snel kunnen schakelen. Daarin zijn ze echt uniek.”

 

Inspelen op digitale trends
Bas ziet dat Cloud telefonie steeds populairder wordt in de zakelijke markt. “Een vaste telefooncentrale is niet meer van deze tijd en je kiest er ook niet meer voor bij vervanging. Digitale platformen zijn dankzij ontwikkelingen op Cloud gebied immers een stuk goedkoper en veelzijdiger. Met Yes Mobiel Kantoor bieden we voor onze klanten een complete en toekomstbestendige telefonieoplossing. Yes Mobiel Kantoor is geschikt voor al onze klanten, ongeacht de grootte van de organisatie.”

 

Betere bereikbaarheid, lagere kosten
“Met Yes Mobiel Kantoor profiteren gebruikers van de professionele uitstraling van een vast nummer en de bereikbaarheid van mobiele telefonie op één toestel. Het telefoonverkeer loopt hierbij volledig via de cloud. De vaste en dure telefooncentrale vervalt. Het aantal aansluitingen en gewenste functionaliteiten kan eenvoudig worden aangepast. Functionaliteiten van de vaste bureautelefoon, zoals doorschakelen en het opzetten van een conference call, komen beschikbaar op de smartphone. Als de klant kiest voor een bureautoestel of een draadloze headset bij de werkplek is die mogelijkheid ook aanwezig. De bereikbaarheid wordt zo verbeterd en belkosten worden verlaagd. De klant betaalt per maand een vast bedrag, waardoor deze altijd inzicht heeft in de maandelijkse kosten. Zonder nare verrassingen achteraf.”

 

“Met Yes Mobiel Kantoor bieden we een complete en toekomstbestendige hosted telefonieoplossing voor al onze zakelijke klanten.”

 


Volledige ontzorging

Overstappen klinkt misschien ingewikkeld, maar dat is het allesbehalve. Bas licht dit toe: ”Werken met Yes Mobiel Kantoor is tegenwoordig een fluitje van een cent. We bieden hierbij volledige ontzorging. Maatwerk is altijd mogelijk. De oplossing laten we volledig aansluiten aan de behoefte van de klant. Zoals professioneel ingesproken voicemails en callcenter-licenties. Aanvullend biedt de rapportagefunctie de klant waardevolle informatie. Yes Mobiel Kantoor is een complete oplossing waarmee de klant meteen aan de slag kan.”

 

Focus op de business
Mocht de klant toch onverhoopt tegen problemen aanlopen, dan staan Bas en zijn team klaar om hem te helpen. “We kunnen problemen zeer snel en op afstand oplossen. Desgewenst kunnen we meekijken in de portal en aanpassingen doen. Zo heeft de klant geen omkijken naar zijn telefoniegerelateerde zaken en kan hij zich volledig richten op zijn business.”

Wilt u weten wat Yes Telecom voor uw onderneming kan betekenen?

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op!