Yes Telecom breidt dienstverlening uit

Yes Telecom breidt dienstverlening uit

Iedere dag stellen we ons bij Yes Telecom opnieuw als doel organisaties te voorzien van slimme communicatieoplossingen. Oplossingen die het zakelijke leven van de mkb-ondernemer makkelijker maken. En die hem de vrijheid geven om zich volledig te kunnen richten op de business. Door de flexibiliteit van onze oplossingen kunnen we met maatwerk op vrijwel iedere behoefte inspelen. Hiermee willen we een totaalleverancier zijn voor alle communicatiebehoeften van het bedrijfsleven.

Dienstverlening als antwoord op zakelijke vraag
Vera Zwaan, projectmanager Solutions binnen Yes Telecom, merkt dat er vanuit de zakelijke markt nog steeds behoefte is aan vaste toestellen. “We willen onze klanten met al hun communicatievraagstukken kunnen helpen. Niet iedere organisatie maakt de volledige overstap naar mobiele telefonie. Daarom blijven vaste bureautoestellen zakelijk nog steeds interessant. Bijvoorbeeld voor medewerkers met een vaste werkplek op basis van thin clients, of de officemanager voor wie een mobiele telefoon niet altijd even handig is. We krijgen dan ook steeds vaker de vraag om ook vaste toestellen te leveren. Ook op dat gebied willen we volledige ondersteuning kunnen bieden.

“De klant profiteert van een alles-in-één-telefonieoplossing, met het gemak van één leverancier en één contract.”

Ontzorging van a tot z
Yes Telecom wil de klant zoveel mogelijk werk uit handen nemen. Vera: “We zien mogelijkheden om onze dienstverlening uit te breiden en de klant één totaaloplossing te bieden. Dit betekent dat wij ook de vaste toestellen kunnen leveren. Daarnaast zullen we ook de internetverbinding leveren om de toestellen met een dedicated lijn te verbinden met onze hosted telefooncentrale. Hiermee kunnen wij de volledige verbinding en hardware inregelen en monitoren.”

Continuïteit en bereikbaarheid gewaarborgd
“Ondernemers zitten niet te wachten op dubbel werk of het onderhouden van verschillende oplossingen. Door alles bij één aanbieder af te nemen wordt de continuïteit en bereikbaarheid gewaarborgd. De klant heeft daardoor geen enkel omkijken naar zijn telefonieoplossing. Hij blijft het gemak van één contract, één factuur en één leverancier ervaren, zoals ook al het geval met Mobiel Kantoor is.”

Maatwerk als uitgangspunt
De persoonlijke benadering die het handelsmerk is van Yes Telecom vertaalt zich onder andere in flexibel in te richten oplossingen. Vera: “Geen enkele organisatie is tenslotte hetzelfde. We beschouwen iedere aanvraag als uniek. Maatwerk is hierin belangrijk. De behoeften van de klant zijn immers heel specifiek. Vaak zien we dat functionaliteiten van de telefonieoplossing uitgebreid worden naarmate de klant beter weet wat de mogelijkheden zijn. Hierin ligt een mooie taak voor onze business partners. Zij kennen de technologische mogelijkheden en de wensen van hun klanten en kunnen hen hierover dan ook uitstekend adviseren. Gebruiksgemak is hierbij het toverwoord. Met één totaaloplossing kunnen business partners de telefonieomgeving van hun klanten inrichten, die bovendien eenvoudig aan te passen is. Onze klanten zijn zo verzekerd dat ze altijd beschikken over een oplossing die meebeweegt met hun organisatie.”

Zo werkt het

Zonder Hosted Telefonie

Het gebruik van vaste toestellen, een vaste telefooncentrale én mobiele telefoons betekent dat u dubbele kosten heeft voor vaste en mobiele telefonie.

Met Hosted Telefonie

U heeft geen dubbele kosten meer en heeft alle functionaliteiten van uw vaste telefoon op uw mobiel.

Speel video af

Bekijk hier onze animatievideo over Hosted Telefonie.

Geïnteresseerd in Hosted Telefonie?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Al klant?

Laat uw telefoonnummer achter en wij informeren direct uw Business Partner.