Kennis als uitgangspunt voor optimale dienstverlening naar de klant


Kennis als uitgangspunt voor optimale dienstverlening naar de klant

Organisaties kunnen tegenwoordig niet langer om mobile device management (MDM) heen. Het gebruik van zakelijke applicaties en data op mobiele devices neemt nog steeds toe. Ook de komst van de nieuwe privacy- en datawetgeving GDPR vergroot de noodzaak voor passend beheer en robuuste beveiliging. Toch is MDM voor veel bedrijven nog onbekend terrein. Aan de Partner & Customer Service-medewerkers Jelle Rogier en Steven van Eer van Yes Telecom om hier verandering in te brengen. Zij vertellen hoe de samenwerking met partners leidt tot voordeel voor de klant.    

Creëren van bewustwording
Steven en Jelle spelen een belangrijke rol in het creëren van bewustwording rondom MDM: “Wij informeren klanten op een laagdrempelige en heldere manier over het belang van mobiele beveiliging en het gemak van beheer”, vertelt Jelle. “Met Yes Device Management bieden we hier een totaaloplossing voor. Om dit succesvol in de markt te zetten werken we onder andere samen met onze Business Development Manager Peter van Dam. Hij is het eerste aanspreekpunt voor de Business Partner; de klantvragen komen bij ons terecht.”

Snelle dienstverlening via online portal
Om de klant optimaal te kunnen ondersteunen werken Jelle en Steven nauw samen met MobileIron. “Yes Device Management is gebaseerd op het MobileIron-platform”, licht Steven toe. “De samenwerking is erg veelzijdig. Via hun informatieportaal MobileIron University hebben we toegang tot alle kennis om vragen van klanten meteen te kunnen beantwoorden. Daarnaast beschikken we over een vast contactpersoon die ons vaak binnen een halfuur antwoord kan geven op specifieke klantvragen. Ook kunnen we binnen de portal studies volgen en assessments maken. Daarnaast volgen we regelmatig trainingen op het MobileIron-hoofdkantoor, bijvoorbeeld over nieuwe oplossingen zoals MobileIron Cloud. De markt blijft zich immers ontwikkelen. Wij vinden het daarom belangrijk om onze kennis continu te updaten.”

Jelle Rogier en Steven van Eer

“We voorzien de klant graag vrijblijvend van een gratis demoaccount met volledige functionaliteit.”

 

Inleven in de klant
De meerwaarde van Yes Device Management is het beste over te brengen door de klant zelf de praktijkvoordelen te laten ervaren, vinden Jelle en Steven: “Daarom voorzien we de klant graag vrijblijvend van een gratis demoaccount. Dat is een maand geldig en biedt volledige functionaliteit. De klant kan de functionaliteiten zo volledig toetsen aan zijn werkomgeving. Bovendien gebruiken wij zelf testtoestellen waar Yes Device Management op is geïnstalleerd. Zo creëer je livesituaties die de klant in de praktijk ook kan ervaren. Op deze manier verplaatsen we ons in de belevingswereld van de klant en kunnen we nog beter inspelen op de behoeften.”

Blik op de toekomst
Yes Telecom blijft de ontwikkelingen in de markt goed in de gaten houden. “De behoeften in de markt blijven zich ontwikkelen. De mogelijkheden met betrekking tot mobile device management zullen dan ook alleen maar toenemen. Door de vinger aan de pols te houden kunnen we de klant ook in de toekomst van alle nodige support voorzien”, sluit Jelle af.

Zo werkt het

Zonder Mobile Device Management

Bij verlies of diefstal van devices ligt uw gevoelige bedrijfsinformatie op straat, en moet u dit volgens de Nederlandse wetgeving direct melden.

Met Mobile Device Management

Voldoet uw onderneming aan de meldplicht datalekken én kunt u bij verlies of diefstal devices op afstand vergrendelen of wissen.

Speel video af

Bekijk hier onze animatievideo over Mobile Device Management.

Geïnteresseerd in Mobile Device Management?

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Al klant?

Laat uw telefoonnummer achter en wij informeren direct uw Business Partner.